Monday, July 19, 2010

.: Ulat Buku :.

sekarang ni iffah bukan main rajin lagi, kalau nampak buku, laju je tarik tgn aku @ nenek dia mintak ajar la tu.. sejuk perut ibu ngandungkan iffah tau! ;)


suka baca buku ni!

terlampau rajin, sampai dua-dua buku pun dia nk tgk! ;p

hasilnya bila aku tanya "tunjuk ibu mana gajah???" dia belek buku pastu ckp "ni!" sambil tunjuk gambar unta .. erkk???


ok dahh...

**comot ohh anak aku ni, nak ikat rambut pun kena main kejar 1 rumah, sudahnya aku biar je, tgk baju dia kena air milo..huhu padahal br je lepas mandi.. hmmm

dah ajak hubby nak beli buku lebih sikit, kesian plak asik buku tu je dia buka tutup buka tutup, tp belum ada ms nak g beli..hmmm mungkin minggu ni kot..

2 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

dinding rumah aku dh jadi papan hitam

isya said...

hehe, kat rumah pen semua mak aku sorok..huhuhu

Related Posts with Thumbnails