Thursday, August 19, 2010

.: Ada Bakat! :.

uwwwwaaaaa, rs nak babap je montot iffah ms aku nampak ni, bila ms plak la dia jumpa pen ni?? pelik aku! kat rumah tu banyak buku awatla cadar juga yg iffah pilih sayang???
bukan kat cadar je tapi kaki dia pun habis dia conteng! pandai plak kalau kat dinding dia tk conteng.. huhu

cantik tak?? hukhuk bedak pun dia sapu kat cadar..

4 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

tu maknanya dia suruh ko beli cadar baru
hahahaha

isya said...

ada plak beli cadar baru, tukar cadar je.. huhu

Intan said...

Hiks hiks...cadar tu nampak mcm interesting je utk dia mencurahan "bakat" melukis nie isya :D

Kalo buat kat dinding...huuu...mau haru biru...ekeke :D

isya said...

intan ~ tu la intan, harus cat semula , pulus dah la tgh takde ni.. huhu

Related Posts with Thumbnails