Tuesday, August 17, 2010

.: Cepat Ehh?? :.

puasa kali ni aku rs cepat sgt berlalu, masuk harini dah seminggu berpuasa, pernah 1 haritu tu aku tak perasan tiba2 je tinggal aku sorang je kat office, loorr rupanya lunch time ke?? hehe
kalau puasa aku mmg balik awal, tepat 6.00 ptg aku dah punch card! nak kejar masa kn, dah la jln ampang ngan jln kuching tu selalu je sesak!

baju raya pun tk beli lagi, mungkin akhir bln ni br nk shopping.. dr tahun lepas lg mmg iffah la raya sakan sbb baju dia yg over! tahun ni pun sama, cuma mak bpk dia 1 psg sorang cukup! huhu

oohh ya, hari ahad haritu hubby ajak g times square, berdua sajork mls nak bw iffah lg pun dia selsema, kang tambah teruk plak g tempat yg ber-aircond ni (alasan tuk dating!) lama tak ke sana, jalan pun dah banyak yg berubah, hajat hubby besar wooo ke sana sbb nak usha2 brg yg diidam2kan, insyaallah mungkin lg sekali pergi dia terus beli! ;)
ingatkan nak beli baju tuk iffah, tp tak best plak nk beli sbb iffah takde, aku mmg fail kalau nak mgagak size baju ni, jadinya aku beli brg tuk aku je la, dapat sling bag ngan kasut, leh pakai raya. Gambar?? malu nk amik, tggu lepas raya la baru best! pastu singgah ke elianto sbb nak beli ni je, nk cuba pakai :-p


pstt : harini br nak apply leave tuk raya, pening sbb cuti thn tinggal 2 hari je! mcm mana nk balik Penang?????

5 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

ish ish, macamna al tinggal 2 hari jer? huhuhu

isya said...

haritu kan anak aku sakit pastu masuk hospital, tu yg cuti habis kat situ.. huhuhu

edrina said...

betul tu..kejap jerkkan..akak pun rasa kejap.. iffah ni betullah ada iras2 qaireen

isya said...

edrina~ kan kak kan kan?? hehe
tu la, isya pun kadang2 bila nampak qaireen mcm iffah..;p

ratna said...

saya pun pakai eyeliner yg ni gak.. jgn risau..senang..

pssttt.. amik mc time raya..

Related Posts with Thumbnails