Wednesday, August 25, 2010

.: Keinginan Aku dan Dia :.

hati ini dah meronta2 kepingin ini, ooohhh rupanya bkn aku sorang je yg berhajat besar rupanya hubby pun ada lorrr..






bagi aku ngan hubby, ni adalah keinginan yg BESAR sbb aku bkn org senang ok, senang2 je nk beli itu ini, kena fikir 1000x wooooo


dah survey2, oohhh sgt tak sabar nk beli tp lama lg kot, paling cepat pun akhir tahun ni, paling lewat ??????? ;p

pstt - kat mana murah eehh???? ;p

3 comments:

DYLA said...

akak pun sama... teringin nak bli =)

DYLA said...

selamat hari raya buat iffah sekeluarga.

maaf zahir batin =)

dari inas & famili

isya said...

dyla ~ kan kan kan??? ;p


selamat hari raya tuk inas & family juga ye... ;)

Related Posts with Thumbnails