Saturday, August 14, 2010

.: Selsema :.

iffah ni dr kecik mmg kerap sgt la selsema.. sekarang ni dah dekat seminggu selsema tp on off,
tu yg bt dia meragam time nk tido sbb susah nk nafas kot.. yg pastinya kalau g klinik mesti doktor bg ubat je, dah la iffah ni jenis tak suka mkn ubat! mcm ibu dia..hikhik

tgk tu, meleleh jeee...


aku ada juga google mcm mana nak hilangkan selsema, banyak yg aku dpt guna kunyit hidup letak kat batang hidung, menjadi ke eehh?? nanti bekas warna kuning kat hidung bila hilangnya?? harini aku ada tanya kat mak aku mcm mana la hilangkan selsema iffah ni, nak tau apa mak aku jawab?? "beli la yg lekat2 hidung tu"

aku terpikir ni :-

hahahahaha, mcm iklan eizlan yusuf tuu...


tp mak aku kata " bukanla, kat tv tu ckp utk selsema" , ada ke??? aku tk pernah tgk pun kat iklan tv?? ntah betul ke tidak yg mak aku ckp tu..

mungkin aku cuba je kunyit hidup dulu!nanti tgk hasilnya kan??

2 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

ok gak tu ko try kunyit idop hehehe. orag dulu2 punya petua :)

isya said...

adehh..mls plak nk cr kunyit hidup..huhu

Related Posts with Thumbnails