Monday, August 9, 2010

.: Tgk Lampu :.

tajuk pinjam perkataan mak aku.. huhu smlm ke i-city.. semua pergi (mak,bpk,adik,aku 1 family) wah!! sgt teruja ok.. ;p cantik!!! iffah menganga je mulut dia, kiri kanan semua lampu.

bertolak dlm pukul 8.30 mlm sbb tggu hubby ngan bpk balik dr surau, bw kereta adik aku je sbb kereta dia besar sikit, dlm hati "mintak2 la jln tak sesak" nasib baik jln ok..

3 minggu lepas adik aku g parking free, kali ni kena RM10 plak.. belasah je la, hehe

layan gambar je la ehh



iffah yg dah ngantuk, suruh senyum dia bt 'dekkk' je..

BIL ngan biras aku pun g sana.. ;)

ada gak gambar kami bertiga..


"GAJAH"



sampai senget2 sbb dukung iffah!


gambar2 yg lain2 ada kat fb.. ;)


3 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

bestnya aku belum jejak kaki lagi hmmmmmmmmm

isya said...

lampu je yg adooo tinie ooi.. tp mmg cantik! ajak la mr alek ko tu.. hehe

edrina said...

aku suka gambar famili korang bertiga tu..cantek..

Related Posts with Thumbnails