Saturday, September 25, 2010

.: Boleh Ke ???? :.

alhamdulillah..sekarang ni banyak sgt open house kan??? maklumla raya kan sebulan.. ;p
tapi dlm masa yg sama boleh ke aku apa dapat yg aku impikan???huhuhu pasal berat badan aku ni la (kan ramai yg bt open house) , sebelum puasa haritu berat bdn aku adalah sgt tak memuaskan, kalau tak silap 56.7kg!

tah bila la boleh kawal hawa nafsu, kerja aku asik nk makan je.. ;( kalau sebelum kawin dulu bkn main susah nk naik kan berat badan tp sekarang terbalik plak, susah betul nk turun kat berat badan...hmmmm

harini timbang ada gak la turunnya, yes!!! ;) tp target aku ialah 48-49 KG !


berat bada aku harini 25/09/10.

betul juga kata hubby aku, mana tau kalau ada rezeki (anak*isyaallah) akan datang kalau aku masih berat bdn mcm ni maknanya bertambah kembang la aku...

psst : masa iffah dulu berat badan aku naik 20kg.. berat iffah masa lahir 3.23kj, maknanya????

2 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

apsal berat ko sama dgn aku yg mengandung 2 bulan ni? ekekeke

dulu sebelum aku menagndung pun berat aku 45kg, nak bersalin 65kg. hukhuk....

isya said...

ni yg jeles ni! ;p takpe2 ada ms lagi tuk aku usaha nk kurangkan berat bdn lagi.. ;)

Related Posts with Thumbnails