Wednesday, September 22, 2010

.: Lagi Lagi Batu Ferringhi :.

mcm mengeluh je bunyi tajuk tu kan??? huhu mmg puuuunnnnn (kalau laki aku baca ni, habisss laaaaaaaaaaa ;p)

ms balik penang haritu, mmg perancangan hubby nk bw g jalan2 dan yg bestnya nk menginapla konon2nya kat sana, tp hampa sbb mahallllllllll, mungkin lain kali kot!

jadi jalan2 je la kat sana, tk brp best sbb aku tgh cuti pun kena kerja ( kena monitor kerja2 kat opis guna hp lerr) jom tgk gambar - sorry gambar ni je yg boleh aku upload (kes lambat nk tggu!), lain2 gambar akan aku upload kat fb..huhu


naik feri... iffah 1st time naik ni!
ada brannnn???



ada gaya model tak??? ;)
nk tau aku suka apa bila ada kat penang?? makanan dia! fuhhhh mmg sedap! bila ada kat sana asik makannnnn je.. tu bdn tambah kembang!
psst : kat penang apa lg yg best tuk cuti2 m'sia??? ;p

No comments:

Related Posts with Thumbnails