Thursday, October 14, 2010

.: Belum Sembuh.. :.

oowhhh, dah dekat 5 hari aku tak sihat.. batuk + pening + badan panas.. tekak rs sgt sakit woooo,
aku amik mc 1 hari je haritu , kat opis kitaorang lawan batuk, sbb ada 2 org colleague pun sama mcm aku gak..

bila dah ada kat opis, tak boleh nk bercakap plak sbb asik nk batuk bila buka mulut, ada juga dgr suara2 sumbang "dah tak sihat, takya la kerja" ooopppss kerja yg berlambak tu sape nk tolong bt??? kalau ada org tolong update takpe, ni semua nk tgn aku juga nk siapkan, gagahkan juga la badan aku ni tuk g kerja dgn harapan jgn la ada sape2 yg kena virus dr aku.. hehehe ( aku org 3 kena demam)

yg kesiannya bila kita ada anak yg masih kecik mcm iffah confirm demam sama, tp alhamdulillah iffah hanya selsema je, kalau tak harus haru hubby aku tu mana nk layan anak, bini .. ;p (oowhh hubby aku sgt manja tau, nk tau knp?? sbb nk bancuh susu iffah pun tak reti! huhuhu)

akan jd budak comot kalau hingus asik melelehh..huhu


dah la, tak nk bebel panjang2 kang kamu kamu dan kamu pula kena virus ekekekeke , da...

No comments:

Related Posts with Thumbnails