Wednesday, October 27, 2010

.: Ke mana tumpahnya kuah kalau tk ke nasi :.

hehehehehe... sesedap je nk bg tajuk eeehh, ok takde alkisahnya.. 1 mlm haritu mak aku ckp ngan aku yg t/harinya iffah tiba2 nangis kuat sgt, mak aku terkejut sbb ingatkan dia knp kan? pastu nampak dia pegang gunting (mak aku tk perasan bila ms la dia ambil gunting sbb tgh jahit langsir kn~ish! bahaya sungguh) rupanya2 bila mak aku tanya


mak : knp2???


iffah : ni!!(sambil tunjuk kat tgn dia)


rupa2nya ada cebisan rambut dia sendiri la...(rambut sendiri pun nk takut!) aduhai..mcm mana la boleh tergunting rambut sendiri ni... hmmm... ni la iffah kalau kita pantang lepa sikit semua dia buat! nasib baik cuma kena rambut!



nampak tak???

see! ni clear kan??

mentang2la ayah dia kerja gunting rambut org.. iffah nk join gak ke???huhuhuhu

4 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

muahahahha
ohlololo
nasib baik gunting rambut jer, kalau gunting benda lain?? huhu. sila sorok yer itu gunting :)

teringat pulak fatin cakap, "bu, atin nak gantung rambut" hihi

gantung = gunting

edrina said...

hehehe ni dah macam kes haris ni gunting rambut sendiri :).

isya said...

tinie ~ hmmm... tu la, iffah ni tau je mana tempat simpan gunting, mcm ni semua kena letak tinggi..


edrina ~ tu aarr kak... teringat plak kes haris ;)

iEfa said...

alaaa kontot ..hahahha tomey nyer...careful tau nanti tecocok mate...esok2 ader adik siler suruk smue yeh..hihih

Related Posts with Thumbnails