Friday, October 22, 2010

.: Mmg Lembapppsssss :.

eeeeeee... sj je tau nk menguji kesabaran hari jumaat ni, rs bengang je ngan T* ni tau , ingat lagi tak pasal ni , punya la berkobar2 ingatkan mlm ni leh la online dr rumah, takde maknanya! selasa ni genap la 1 bulan aku apply streamy* tp sampai harini belum settle.. ada ke patut harini dia punya staff datang nk install tp tak boleh plak nk online sbb takde port???? gggrrrrrr , bila aku tanya bila boleh confirm date tuk install kali-2 leh plak jawab " mintak maaf puan, tak dapat nk dipastikan lagi"

nasib baik la free netbook, kalau tak , nk je ckp bye bye! itu pun dapat after 14 days install... dush! dush!



1 m'sia pun 1 m'sia la.. huhu leh la aku ngan hubby guna 1 sorang.. ;p


bil dah nk start kena bayar, sadis tul la! betul la kata orang, nk berurusan ngan diorang ni kena banyak bersabar.... ;p saboooooooooo je la..

3 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

kan ai dh cakap, pakai broadband sajok hehehehe

tapi dpt free netbook ok wat. laki aku ada gak nak apply stremyx tu, tp borangnya belum diisi. fatin dah isi. hmmmmmm

zimironamia said...

best tuh dpt lappy isya hihihihi...xyah rebut2

isya said...

tinie ~ 2 2 aku guna..huhu


zimironamia ~ tul2 tu... ;)

Related Posts with Thumbnails