Wednesday, October 13, 2010

.: Pantang Lepa :.

ni warna dinding rumah aku raya tahun ni, abg ipar aku yg rajin cat huhuhhu, hijau kan??????? cantik apa... ;p


Tapiiiiiiiiiiiiiiii



ada je yg iffah nk tolong mencantik kan, buku banyak apasal la iffah pilih nk conteng kat dinding sayang???? ni la iffah, pantang lepa sikit td elok je aku tgk dia lukis2 kat buku tiba2 plak pindah ke dinding.. hmmmm..


psstt ~ selama ni, asik tgk dinding rumah org yg kena conteng (hasil kreatif anak2 diorang ;p) tp kalini kena plak kat rumah sndiri... ;)

2 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

tu sikit jer
ko tgk rumah aku? hmmm
malu aku nk snap ekeke

isya said...

ada ke?? aku tak perasan pun... ;p

Related Posts with Thumbnails