Tuesday, November 23, 2010

.: Bila Boring2 :.

hari ahad tu sebenarnya plan nk ke bagan lalang tp tak jadi plak sbb mil datang kl , so terus zasssss ke bandar baru ampang (rumah BIL) sbb mak tok rindu banget dgn cucu pompuan dia yg sorang ni ha...

tp yg tak bestnya iffah ni mcm biasala, bila jejak je rumah org kn mesti meraung mcm kena dera.. huhu langsung taknak turun nak dukung je memanjang... haih kalau ringan takpe!

dah lama2 sikit baru dia nak salam ngan mak tok, nak main basikal la (ni mmg pantang kalau jumpa basikal dan2 tu juga dia nak!)

dlm pkl 5.30 ptg tu hubby ajak balik sbb nk singgah ke Taman Tasik Titiwangsa saje nk bawa iffah main basikal kat sana.. asik2 main basikal kat depan rumah @ kat taman bawah tu je, tukar angin plak ehh...

gaya mesti adeeeeeee!!!!

bkn main happy je iffah kat sana! leh dia kayuh basikal tu puas2 , aku ngan ayah dia plak tak larat nk kejar sbb dia bawa laju je, eeeeee tak padan ngan kecik naik basikal besar, takut je kalau dia jatuh.. huhuhu ofcoz mak dia yg over! ;p anak ok je..

tgk dia, happy kan????

letih den nak kejar! ;p hilang la sikit lemak2

letih ye sayang????


akhir sekali gambar ngan ibu ehh, sama tak??? dua2 tak pandai bt peace!!! *buweekk* jd bahan hubby je!

iffah happy, me happy too... lain kali nk bw ke taman yg lain plak... ;)

4 comments:

noor said...

cantek lah beskal oren dia..bleh x aiman nk pinjam iffah hihihi

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

eh iffah dah pandai men basikal eh. best best
fatin xder basikal pun :(

nanti tahun depan la baru beli. tunggu aku pindah hehehe

Marsha~ said...

hehehe... mantap ek body iffah...

isya said...

noor ~ oleh je auntie.. hehe

tinie ~ ok la tu.. lg senang fatin nk main basikal nanti.. luas!

marsha ~ penangan susu la tu marsha,sebutir nasi tu pun payah nk masuk mulut dia.. huhu

Related Posts with Thumbnails