Friday, November 5, 2010

.: Happy Deepavali & Aktiviti harini :.

haihhhhhh..... nk tau apa aktiviti aku cuti deepavali ni??????? aku ngan iffah la ni...


hehehe dasar malass!!!! eehh takdela, dah siap aku kemas rumah yg mcm tongkang pecah (yg sememangnya dikerjakan oleh my pricess ) baru la leh duk goyang kaki, hmmm...
tak kemana2 pun sbb hubby g camping , ish tak suka tul ngan hobi br dia ni tau! ;p (sejak ada camera DSLR!asik nk snap je ggggrrrrr)


ohh ya, sepatutnya esok nk g kat tmpat sejuk2 tu..hehe tp apa leh bt nk book hotel full la plak, so tukar plan next week yuhuhuuuuuuuu! baju iffah dah beli 2 helai yg lengan panjang, lepasni mesti tak pakai tau sbb panas !

aku juga yg nan adoooooo, takleh jd ni, nasib baik hubby janji nk g JJ ahad ni, sila menabung kat sana eehhhh! huhu

ish iffah ni mmg la, takleh langsung tgk aku on lappy mesti dia nk juga... TaTa

2 comments:

noor said...

isya bangun...dah ari selasa hihihihi

isya said...

noor ~ ok ok, wake up la ni... hahahaha

Related Posts with Thumbnails