Friday, April 15, 2011

.: PErgi menabung di JJ :.


ke JJ taman maluri, beli baju basahan iffah, eh eh bkn pasal tu je tp nk beli seluar jeans iffah sbb banyak yg dah kecik, (iffah ni kan kalau nk keluar jln2 mesti nk pakai seluar jeans!) citibank bg voucher ni kalau tak silap thn lepas, ntah bila punya gift voucher asik simpan dlm almari, sekarang br teringat nk guna... ;p RM30 sapa nk bg kn???

seronoknya menyoppink! (rosak bahasa! ;p) walaupun bkn utk aku, dpt cuci mata baju iffah pun jadi la, terapi juga ni weiiii, aduhai cute2 baju budak2 ni, yg tk bestnya rabak la poket aku bln ni, sape suruh beli mcm2... hehe

gambar brg yg dibeli tak amik, sbb dah siap2 packing dlm beg, sudah mau terbang ma... ;)

No comments:

Related Posts with Thumbnails