Thursday, November 25, 2010

.: Sudah Besar! :.

hmm... akhir2 ni aku br perasan (cehhhhh) yg anak dara aku tu bkn lg baby ;p yg boleh aku gomol2 dia, dodoi dia huhuhu, sekarang sudah pandai ckp " tak nak la bu!" tp aku tak peduli pastu terus gomol2 dia, bila iffah geram akan keluar perkataan dr mulut cumil dia tu "eeeee, angan(jangan) la! " pastu dia akan lepuk aku... nguehehe

tp kalau mood iffah baik, dia plak layan aku mcm baby!! ;)
pagi2 kalau iffah yg bgn dulu (aku masih membuta) mesti dia akan cium pipi aku (ouuuh!) pastu senyum... (sgt terharu wokeh!)

kadang2 tu kalau aku baring kat katil sambil tutup mata , iffah ingat aku tido kot terus dia tepuk2 montot aku huhuhuhu

haihhhhh... dan yg paling tak tahan bila sekarang ni suka sgt bergaya walaupun duduk rumah je..

sila tgk ni ;)
pakai lipstik! ibu pun tak pakai tau, iffah lak yg lebih2...............;@, baju, hair band, selipar semua dia nak pilih sendiri..
bersiap tuk ke taman... naik basikal pakai skirt uuuuuuuuuuu... siap ada beg lagi!!!!
pstt ~ gambar kureng sbb guna hp cokia jerr..;p

4 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

ha dah besar pun, tak lama lagi dapat menantu. hihihi

Marsha~ said...

tulah.. diorg skrg tak suka kita gomol2 diorg kan?? huhuhu

isya said...

tinie ~ banyak la ko... hehehe

marsha ~ betul2! rimas kot.. huhu

noor said...

wah dah pandai nk make up...cute

Related Posts with Thumbnails