Tuesday, November 16, 2010

.: Yeah, Kami Ke Sana! :.

hahahaha, giler la...punyala lama baru nk update, tp aku tak kira, nak cerita gak walaupun dah agak basi..

cuti2 malaysia, yeah!!!! berbekalkan duit poket yg so so je , (percutian budget la katakan) , hari sabtu haritu kami ber-6 (2 kanak2 ;p) ke cameron highland naik sebiji kete je , ni 1st time aku ke sana, teruja sikit la walaupun aku dah dapat agak yg cuaca kat sana mesti tak sejuk mcm kat genting (eeh, genting sekarang sejuk ke tak eeh?? huhu) yes! sampai2 je kat sana mmg tak sejuk punnnnnnnnn.. kalau ada angin br la terasa sejuk sikiiiiiiiiiitt, sikit je.. hehe

so far, hotel tempat aku tinggal tu pun ok la walaupun murah tp sbb bangunan baru masih nampak cantik & selesa, oouuhhh tapi mmg letih sbb kena naik tangga ke tingkat 2 , haip haip jgn nk merungut! kata murah.. ;) yg penting kata sana nk tgk view cameron highland pastu snap snap kan! itula tujuan utamanya... hehe

eh eh eh, nanti sambung balik la... ada kerja urgent plak nk buat, ish! potong je la...

nak selit gambar ngan hubby, sweet tak sweet tak????? wakakakakaka malu aku sebenarnya nk amik gambar mcm ni , tp kena paksa ngan hubby, tgk ai senyum mcm nk tak nak je.. huhu



psst ~ alhamdulillah, sampai gak aku ke sana.. ;)

4 comments:

edrina said...

suka gambar iffah ngan hubby tu :)

edrina said...

eh iffah pulak ekekek.. ya ampun tersilap sudah hahahha..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

suwit la :)
aku pun pegi sna dulu honeymoon + mil fil la hihi
ada beli strawbery banyak2 tak?

isya said...

edrina ~ thanks kak... ;)

tinie ~ hahahaha, mil & fil pun nk honeymoon gak... ada beli tp bila dah sampai umah je dah lain warna..huhu haihhhh..

Related Posts with Thumbnails