Saturday, December 4, 2010

.: Hati Tak Tenang... ;( :.

hmmm.... hari yg sedih... ;( mak aku masuk wad dari hari khamis, tapi sampai sekarang masih takde perubahan, masih sakit!! kesian kat mak sbb nak buka mata pun tak boleh sbb masih terasa pening ya amat walaupun dah mkn ubat, dan aku boleh rasa apa yg mak aku lalui sbb aku pun dulu penah kena tapi tak lama mcm mak kena , aku sakit 2 hari je tapi mak aku dah 3 hari..

sedih sbb takde apa yg boleh aku bt tuk kurangkan kesakitan itu selain berdoa semoga mak cepat sembuh.. tsk tsk tsk hari2 nangis tgk mak terlantar tak bermaya kat hospital..

doakan mak aku ye...

psst~ pic hasil google

6 comments:

@e_da said...

memang sedih kalau org tersayang sakit kan..ieda doakan semoga mak isya cepat sembuh ya...teruskan berdoa

mrs e said...

mak isya sakit ape?

btw, naja doakan mak isya cepta sembuh n sihat seperti sediakala. amin

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

semoga mak ko cepat sembuh.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

semoga mak ko cepat sembuh.

edrina said...

Semoga mak isya segera sembuh..banyak2kan doa yer isya! ameen

noor said...

smoga cpt sembuh
kalau mak sakit hati kita mmg xkan tenang...
doa byk2 yer isya

Related Posts with Thumbnails