Monday, December 27, 2010

.: Penunggang Motor Berhemah :.

sejak mak aku sakit, anak aku ni mmg bertambah2 manja ngan atuk dia tau! haihhhhhh semua nak kena ikut kehendak dia, tak dapat je nangis, bpk aku plak layan kn iffah ni, sampai sekarang ni langsung aku tak boleh nk tegur sikit kalau iffah bt salah, aku plak yg dilepuk ngan iffah! geram ok!



dannnnnnnnnn, ni adalah salah 1 permintaan iffah kat atuk dia, dah dapat ni lg la, nak naik motor je kerja dia, kalau bg pilihan nak naik kete ke motor laju je dia kata motor...





tgk tu... mcm ye ye je dia yg bw..


nak gelak aku tgk dia pose mcm nak menari je padahal dia bt 'peace'

amacam sy bawa motor????????? hehe


nakal2 dia pun aku tetapppppppppp syg dia!!!!!mmmuaaah!!!!!

3 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

hehehe
ada gaya jadi minah remp-it ni. ekekeke

comel

noor said...

wah cute helmet iffah
yellow

isya said...

tinie ~ jgn leeee... ;)


noor ~ warna tu saje yg ada noor... kalo pink lg cun kn???

Related Posts with Thumbnails