Wednesday, December 29, 2010

.: Petai Ohhhhh Petai :.


sape suka mkn petaiiiiiii?????? aku? takle.... nak mkn 1-2 biji je bole la, sejak mak aku sakit ni, so aku la chef tak bertauliah kat rumah huhuhu

jadinya plan nak masak sambal udang + petai , request dr hubby, aiyo! bkn main susah ok nak dapatkan petai (kat pasar mlm) hanya 1 gerai je yg jual, pastu percaya tak yg gambar petai yg kat atas tu hg brp????? seikat ada 3 tangkai je RM4 ko!!! giler mahal kan???? ke memang mcm tu eehh???

tp haritu aku ada beli gak 2 ikat, tak cukup sehhh ni yg terpaksa topup!

jom main masak2!! ;p

KLIK SINI!
kamu baik hatikan???? ;)

2 comments:

noor said...

nor xmakan petai
tp hubby sgt suka
mhl jgk ek isya ppetai
nak meniaga petai lah hihihihi

isya said...

same la kita!!! jom kita jual petai! hehehe

Related Posts with Thumbnails