Monday, December 13, 2010

.: Thank U.... :.

thanks pd kawan yg mendoakan mak aku.. terharu sgt... sekarang mak aku dah balik rumah selepas seminggu berkampung kat hospital selayang, & sampai sekarang mak aku masih sakit (boleh jln sikit2 tp lepastu mesti muntah) haihhhhh macam2 cara nk pulih kan tapi sampai sekarang sama juga.. ;(

haritu balik je dr hospital, aku bw mak g klinik swasta (tempat aku berubat sbb pernah kena gak) doktor pun mmg ckp sakit kepala mak tu mmg lama nak baik, oohh ya punca mak aku pening tu sbb telinga, doktor ckp kuman dah masuk ke dalam (ni kes hospital lambat nk cek punca!!!) , so tak leh bt apa, hanya boleh tggu 'dia' baik sendiri..

hmmmm.... semoga mak cepat sembuh la.. sian tgk bila mak cuba nak berjalan mcm biasa tp terus muntah..

5 comments:

Marsha~ said...

adussshh.. mcm2 hal ek.. kuman masuk ikot telinga??? haih... semoga mak isya sembuh ye...

noor said...

moga mak cpt sembuh...
kdg2 tu yg grm ngan gomennyer hospital kan

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

sedih kan, rasa macam nak tukar jer kita
biar kita jer yang rasa sakit tu


sapa jaga anak ko?

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

sedih kan, rasa macam nak tukar jer kita
biar kita jer yang rasa sakit tu


sapa jaga anak ko?

NaSuha SuhDi said...

aku ada dengar gak mak ko masuk hosp.peritnya klu sakit kepala sampai xleh buka mata
harap mak ko cepat sembuh

Related Posts with Thumbnails