Monday, January 24, 2011

.: Anak Dara Saya! :.

walaupun blur.. (biasala guna hp cokia jerr ;p) tetap aku nk upload kat sini.. iffah sekarang panjang tul akal dia, apa aku bt semua dia nk tiru!

sekarang ni pantang nampak aku iron baju dia pun nak juga, tp gila apa nk bg iron yg panas tu kat dia, bkn dia je yg nangis nanti, ngan aku sekali meraung kang.. huhuhuhu

nak tau dia guna apa, tgk sendiri la eehh muuuhaaahahaha


video

nampak tak???? YEEEEEEE iffah iron baju guna REMOTE!

ooppss sory ya, gambar CEKCI plak, actually aku suruh dia pakai baju tu tp tau je la iffah ni ada je yg dia nk bt kn... layankn je la.... ;)

3 comments:

edrina said...

hehehe cumel..

noor said...

cute bangat sama kamooo

isya said...

edrina ~ hehehe

noor ~ cute kn! ;p

Related Posts with Thumbnails