Friday, January 7, 2011

.: Baik2 SaYanG! :.

aku kalau kat opis suka buka suria fm, kalau kat rumah jgn nak mimpi ye... radio pun takde!!! ;p + lebih suka tgk tv... tp yg aku perasan bila buka suria akhir2 ni selalu diputarkan lagu BAIK2 SAYANG ni, sampaikan kwn aku (chinese) boleh hafal lagu ni.. ;)

jgn terkejut kalau anak aku tu pun minat giler lagu ni (Selain lagu ibu (iklan fernleaf), anuar zain lupa plak tajuk) tp mmg berterabur la ayat iffah..huhu

saje nak tepek lirik lagu Baik2 Sayang

Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
'kan menghapus dukamu sayang

Karena bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku

Reff:
Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku disiang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karena bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku



layan je la.......huhu
Related Posts with Thumbnails