Tuesday, January 18, 2011

.: Bibik :.

wakakakaka, boleh plak iffah jd "bibik" kat rumah eehhh.. lately ni kan iffah mmg suka sgt tolong aku sapu umah la, lipat baju la.. tp tau2 je la budak2 baya iffah kalau dah tolong tu jenis yg macam mana kan, kadang2 mmg bt aku geram je tau!! ;p

mmg dia takleh tgk kalau aku lipat je baju terus dia pun nak juga, pernah haritu dia tak reti nak lipat baju dia, terus dia nangis + hentak2 kaki, tak puas hati la tu! haipppp ikut perangai sape tu?? adakah aku???? SEBIJI!!! ;p



budak "rajin"!


not bad la kan dia lipat... huhu


harap2 besar nanti mmg terus rajin mcm ni la kn, kalau tak babap je montot kn??!! ;)

3 comments:

Intan said...

Emmm...Intan nak hire lah "bibik cilik" nie...boleh tak Isya? Hee hee :D

Not bad at all lipatan baju dia tu...gud girl!

noor said...

untung ada ank pompuan..leh tlg kan isya hihihi

isya said...

intan~tu la intan, macam iffah ni jenis 'cepat tangkap', tp letih la kalau baju yg dah isya lipat pun dia nak lipat sekali lg...hmmm


noor ~ mudah2an la iffah akan terus mcm tu kalau tak haru la.... ;p

Related Posts with Thumbnails