Monday, January 17, 2011

.: Flu~~~~~ :.

acccchhhhummmm! argggghhhh sangat tak selesa! minggu lepas dikelilingi orang yg selsema & batuk, aku dah dapat agak yg lepasni mesti turn aku plak ni... yah confirm harini pagi2 aku dah mula bersin + tekak pun mcm dah rs lain..

kesian kat iffah je la sbb dia pun dah kena juga.. asik meleleh je hingus tu, smlm 1 mlm tak tido sbb hidung dia tersumbat...hmmm.. mudah2an dia tak demam..

harini nak cari bendalah ni.. nak cuba,

pstt ~ tak mo MC, sudah mau dekat dapat itu BONUS!!!!!! hehehehe

5 comments:

Intan said...

Hai iffah sayang! Aunty mai nie, lama aunty tak singgah sini kan...

Alaa sian nya dengar iffah dan isya tak sihat. Intan doakan cepat sembuh uols berdua and mudah-mudahan iffah tak demam...amin.

Kiss kiss buat iffah chomels!

Marsha~ said...

adussshhh... saya pun tgh batuk demam selsema ni.... dah jangkit kat qila pulak... huhuhuhu

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

hihihi
itu bonus sudah dekat ka?????
hihihi tumpang boleh??

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

hihihi
itu bonus sudah dekat ka?????
hihihi tumpang boleh??

isya said...

intan ~ thanks intan... wa... rindu sama arissa & intan! hehe

marhsa ~ musim sekarang ni... kalau dah jangkit kat anak lg haru... moga cepat sembuh juga ye...

tinie ~ bisa di atur... hehehe

Related Posts with Thumbnails