Monday, January 10, 2011

.: Budak Takut Air ! :.

sekarang ni bkn main susah nak mandikan iffah.. aduhai , tah apa yg bt kn dia taknak mandi aku pun tak tahu.. aritu pernah gak la aku mandikan guna air panas, kot2 la dia rasa sejuk kalau mandi terus dr paip kn??? takde maknanya.. tu pun melalak kat dalam bilik, naik bingit dgr dia menjerit2! mcm kena dera... ;(

sudahnya kadang2 aku biarkan je dia nangis tp dpt mandikan bdn je la, rambut susah sikit nak cuci kalau aku mandikan dia sorang2 sbb iffah asik lari je, kang jatuh plak.. pernah sekali tu sampai merah2 muka dia sbb nangis takmo mandi.. ishhh

dah besar2 lg liat nk mandi! maaachammm tau iffah... ;p

ada tak tips tuk bdk yg susah nk mandi mcm iffah ni?????? hehehe



budak takut AIRRRRRRR!

iffah mashaaammmm takmo mandi!!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails