Monday, January 3, 2011

.: Kurus Dah Dia ;( :.

alahai anak... badan nenek susut sbb sakit, cucu pun ikut susut gak badan dia.. maybe sbb duk kat umah je, tak main kat taman, tak main kejar2, tak naik basikal, asik berdukung ngan atuk je, tu yg susu kurang minum.. ;(

nak harap aku bw ke taman, mmg susah la, mana nak masak, kemas umah, kena tggu cuti baru leh bawa kn syg????


see... kuyussss dah...


tu mintak dukung kat atuk la tu... sbb bpk aku manjakan iffah sgt, pantang nk g mana2 nk dukung, kalau ngan aku jgn harap la, kecuali kalau iffah jln slow sgt (ala2 cuci mata gitu ;p)


psst ~ cuti2 pun susah nk update blog huhu

2 comments:

noor said...

isya..
cam aiman dah kurus

isya said...

noor ~ rindukan nak gomol2 time gumuksssss2 kan! ;)

Related Posts with Thumbnails