Saturday, January 22, 2011

.: Ponteng! :.

kali yg keberapa kali ntah aku ponteng keje ari sabtu, ni sbb hubby g camping la ni... hmmmm kalau dah duk rumah, ada ni je benda nk buat kn, kejap nak sapu, kemas umah, lagi2 dah ada anak ni, duk umah asik mengemas je sbb anak jd 'tukang sepah' muaaaaaaahhhhaaaa

plan nak masak2 pun hilang ntah ke mana, sbb takde yg nk 'puji' (hubby ler tuuu buweekkk)
sekarang ni tgh layan citer hundustaniii.. lama tak tgk, BEST plak!

alamak! kena stop la.. iffah dah bersuara "bu, iffah YAK la" ;p kena cirit birit la plak iffah ni, asik YAK je...

No comments:

Related Posts with Thumbnails