Friday, January 21, 2011

.: S302 :.

my new hp.. apa leh buat yg lama sudah nk kondem, harus la beli yg baru kn.. aik kata nk jimat! yup mmg nk jimat sbb tu beli yg murah2 je, sbb ni guna tuk simcard company, ye la dah company bg simcard je, hp taRAKKK! huhu K*DEKUT! ;p aku plak yg kopak..huhu



tp sgt teringin BB tp rasanya tak prlu kot ;p (cakap je la takde wit!) nokia C3 pun ok! hehe



ooohhhhh tengah berkira2 dapat bonus harus ke aku SAMBAR je??? hmmmmm

2 comments:

noor said...

isya..c3 pun ok kan..pink color gitu

isya said...

noor ~ cunkan???? ;p

Related Posts with Thumbnails