Thursday, January 6, 2011

.: Ulser !!! :.

sape pernah kena???? ada ke orang yg tak pernah kena eee???? aku kalau dah kena rs mcm nak nangis je! rs macam sakit gigi lak, aduhai.... siap google lg macam mana sembuhkan..

.:. petua yg aku tau kena kumur2 ngan air garam, uwwwaaa tak sanggup aku huhuhu PEDIH KO!!!!!!
.:. letak planta, yg ni boleh la.. tp mcm tak berkesan je.. ;p (bg aku la)
.:. pastu br aku teringat yg kawan aku pernah guna ubat tuk ulser.. " WATERMELON FROST"

pahit mmg la pahit, tp mmg berkesan!! walaupun belum baik sepenuhnya tp takla rs sakit sgt masa makan @ minum..

ni la rupa kotak ubat tuk ulser tu.. murah je RM2.20 kat W*atson..


psst ~ hubby aku bg petua plak, suruh makan makanan PEDAS!!!!! ada ke patut???????? terus aku demam kang...

5 comments:

noor said...

dulu slalu kena pakai bonjela jer

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

hihihi beli jer ubat ulser yang RM8 tu kat klinik shafi. confirm baik

isya said...

noor ~ bonjela??? brp hari nk baik eehh?? lain kali leh guna... ;p

tinie ~ kalau g klinik dapat mc tak???? hihi aku dah black list itu klinik! tak suka! ;p

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

boleh jer. asal ko bayar hihihi

isya said...

tinie ~ betul ke???? ;p pandai2 je ek.. huhuhu

Related Posts with Thumbnails