Wednesday, February 9, 2011

.: mana atuk? mana nenek? :.

haihhhhhh pening la ngan anak dara aku tu, sebab dia dimanjakan sgt ngan nenek ngan atuk, asik nak melekat je 24 jam, ni kejadian semalam la ni

dah baring2 atas katil

iffah : atuk mana?? (slow je suara-mamai)

aku : atuk yak! (berak)


iffah : ooooo


pastu dia tido, kalau aku jwb lain mmg dia nangis pastu nak tido ngan atuk ngan nenek, kalau sebelum ni tak nampak aku kalau bgn tido terus dia cari, "ibu mana?? ibu mana??" sekarang ni terus sebut, "nenek mana? nenek...."
huhuhuhu ibu bg ko adik br tau ehh... ;p


suka sgt bt mulut mcm ni tau! ibu ikat kang br tau... ;p

2 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

hihihi
sijibik itu donald duck la iffah
hehehehe

isya said...

hahahaha, trade mark baru dia! ;p

Related Posts with Thumbnails