Friday, March 25, 2011

,: Ikan Sakit :.

Ikan Sakit !!! korang pernah dgr tak???
bila mak aku ckp mcm tu dahi mmg berkerut2 sbb tak faham kn, pastu aku tanya la

aku : apa mak?? ikan sakit??? ikan apa?

mak : ye la, takde orang jual ikan (kat kawasan perumahan aku) org sibuk borong ayam plak..

la perumpamaan ke "ikan sakit", aku ingatkn ikan yg terluka ke @ watever la.. hahahahaha boleh plak mcm tu????



picture amik hasil google!

dlm otak dah terpikir ikan mcm kat atas ni .. ;p mcm2 mak aku ni tau!

pstt~minggu ni menu kat rumah, telur, ayam, daging, sardin (dlm tin)..huhuhu

No comments:

Related Posts with Thumbnails