Tuesday, March 8, 2011

.: Merajuk :.






aarrggg bila cek2 rupanya duit syiling pun dikebas pencuri!!! sekarang aku mmg dah takde mood nk menabung, angin je! BERTAHUN aku menabung senang je dia amik kan??? tinggal sikit je nk penuh..

aritu aku terus kira balance duit syiling dlm tabung tu, dapat la RM230++, lepas ni kalau aku nk menabung pun aku nk guna tabung yg comel2 je, penuh terus bank in, takya tabung besar2 dah! ;(

ni je yg tinggal.. ;( mesti pencuri tu tak kuat nk amik semua, apa2 pun aku bersyukur..dpt gak merasa duit tabung ni..


semoga aku selalu dimurahkan rezeki.. ye aku tau pasti ada hikmahnya disebalik semua ni...

3 comments:

@e_da said...

alahai isya .. kesiannya.. kena curi ya.. kuang ajar tul la pencuri tu... sib baik dia tak amik semua kan..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

botol susu ni kalau pemuh dapat +- 450 tau.. mmg tak larat pencuri tu nak angkut...

isya said...

aeda ~ tu la, kalau amik semua mmg nangis tal berlagu..huhuhu

tinie~sekarang aku isi 5sen je ;p malas dah nk isi.. hmmm

Related Posts with Thumbnails