Monday, April 18, 2011

.: Obsess! "

sape yg obsess??? yesss ofcoz la anak aku ni ha..... pantang nampak seluar jeans laju je dia nk pakai sekarang2 ni juga dia nak!! sejak dia dah pandai memilih baju sendiri ni mmg susah kalau nk keluar berjalan, kena pujuk2, merayu2 ;p , kadang2 cubit je terus.. (manja2) br dia nk pakai baju yg aku pilih, tp yg harunya bila dia nampak aku pakai seluar jean (baru beli, saja nk try ;p) terus dia merengek sambil tunjuk2 kat seluar yg aku pakai,

iffah : nk tu, nk tu

aduhai, sudahnya aku pakaikn je dr dia terus melalak malam2 buta tu, nk tgk???



wakakakaka, ibu punya pun dia nk rembat! itupun dia nk bawa tido.. aduhai.....

3 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

muahahaha
ada2 jer anak ko ni

BabyIntan said...

Haa haa...cute lah iffah nie!

Tengok tu, how cheeky muka dia bila dpt pakai mummy punya jeans :)

Latest two entries:
Safi Rania Gold
Art Time With Arissa The Painter!

isya said...

tinie~ hahahha.. ;)

intan~ tu la intan!, lg kita marah, lg dia degil.. biar kn je la.. ;p

Related Posts with Thumbnails