Saturday, August 27, 2011

.: Dah Isi!! :.

sampul duit raya yg pelbagai.. cantik2 semuanya sampai sayang nk guna ekekekeke , selalu aku guna sampul duit raya dari public bank (byk giler!)tapi selalu dapat yang kecil je..




kat dlm sampul ni akan ada yg RM1 ;p , RM2, RM5, RM10, RM20, RM50 & ++ , tahun ni sikit je standby duit raya sbb budget dah lari hihihihi takpela.. janji ada kan? kn?... ;)





aku rs ni yg paling cantik, cimb punya sampul pun cantik gak!




tajuk dah isi, tp gambar semua lagi dlm plastik! ;p dah siap isi dah 2 hari lepas.. tapi mls nk amik gambar.. meh la dtg umah raya ni kalau nak duit raya.... lalalalalala

No comments:

Related Posts with Thumbnails