Monday, August 1, 2011

.: Hari Pertama :.

salam ramadhan utk semua.. moga tahun ni ibadah yg kita lakukan di bln ramadhan kali ni lebih baik dr thn lepas.. aminn...

ok, nk cerita pasal smlm.. sebelum ni mmg dah terpikir.. nk terawih kat surau setelah 2 tahun tak pergi sbb iffah kecil lagi kn, dah beriya2 cakap kat iffah malam ni g surau tau, selamba dia jawabb "iya2"


malam tadi pergi la surau, baru je duduk sekejap terus iffah bersuara

iffah : ayah mana?? (sambil berbisik)



aku : ayah kat depan sana



iffah : atuk??Tambah Imej



aku : samala , kat depan juga

pastu senyap, boleh plak aku lupa bawa telekung iffah.. huhuhu pakaikan je la tudung aku tu..

time solat isya' tu elok je dia ikut semua.. tapiiiii lepas bg salam je terus dia nangis! bila aku tanya knp?? dia ckp dahi sakit (ntah betul ke tak? mungkin alasan je ;p)

bila dah nak solat terawih dia dah mula ajak balik! huwwaaaaaaaaa bertuah punya budak.. balik la kami.. grrrrr lain kali aku try bawa lain kali.. hari pertama ni ramai sangat orang, takut plak aku nanti orang marah.. huhu

2 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

aku tak pernah jejak lagi tarawih kat bawah tu, yer belum sempat fatin besar dan ada najwa hahaha

isya said...

tinie~sebelum ada baby baru ni la ingat nak cuba2 g surau.. tp.. iffah la cengeng ada kat sana, takut bunyi mercun!

Related Posts with Thumbnails