Wednesday, September 7, 2011

.: Raya Kali ni... :.

belum terlambat rasanya nk wish selamat hari raya maaf zahir batin... ;) rindu betul nk update blog tapi tu lah.. bila dah taip sikit, tiba2 blur plak.. ;( banyak sgt benda nk cerita tapi "malas" lebih banyak dari rajin ekekeke

nak cerita pasal raya.. raya kali ni sepatutnya turn balik kampung hubby, tapi bila ada hal2 yg tak dapat nak dielakkan kitaorang decide raya KL dulu, pastu raya ke 2 baru balik penang ;) aku apa apa lagi happy looorrrr, mak aku pun senyum sampai ke telinga bila aku ckp raya KL dulu.. hehehe

tapi yg tak bestnya lupa plak nk bergambar masa 1st day raya haritu, oouhh baju raya tema kali ni coklat, nasib baik la sempat siap baju melayu hubby, kalau tak aku yg nangis .. huhu kang tak sedondon plak.. nasib la bapak aku punya plak tak siap, malam raya tu juga cari baju lain.. ;(




aci tak kalau aku tepek gambar raya tahun lepas??? hihihihi


harini aku baru 1st day kerja lepas cuti agak lama (lama ke??) , mood memang ke laut la.. kerja berlambak , pening nak buat mana 1 dulu.. stressssss , ok nak sambung wat kerja dulu... da....

4 comments:

@e_da said...

samala ida pun baru arini keje.. malas sungguh

Qhaifa Nur said...

selamat hari raya

dtg kerja..aduh byknya nk d buat..

dah follow jom follow qhaifanurin.blogspot.com

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

tak aci!!!

sampai hati ko tak koling2 masa kat penang

tapi kan tapi kan

aku pun lupa sevenarnya
muahahahhahaa

isya said...

aeda~hehe mood raya lagi ni..

qhaifa nur~ br start kerja juga ke?? ;p

tinie~wekkk happy bercuti.. tu sbb sampai lupa.. ekekeke

Related Posts with Thumbnails