Wednesday, October 5, 2011

.: Cempedak di luar pagar :.

Tajuk takde kena mengena, nak cerita pasal cempedak, sekarang ni kalau beli yg dah goreng confirm mahal giler! 1 rm0.50???? ada member aku siap beli 1 bungkus tapi bila balik rumah isi 5 biji je padahal harga Rm5 / bungkus! Aku kalau betul2 teringin baru beli, kalau tak… hidu bau cempedak goreng je dah kenyang… huhuhuhu

gambar blurr... ;p

Cempedak ni bini boss yg bagi, so kitaorang merasa la sorang brp ketul.. ekekeke ni pun dia beli kt melaka, tp aku tak suka kalau mkn saje2 mcm ni, lebih suka yg goreng..

Kata free, dpt rasa je pun dah syukur alhamdulillah… ;)

2 comments:

@e_da said...

aduhai terliur..hujan2 ni buat cempedak grg

isya said...

Aeda~ ekekeke, sedap kn???

Related Posts with Thumbnails