Monday, November 21, 2011

.: Rindu nya saat itu... :.

tiba2 rasa sayu bila tiba2 teringat entri yang dulu2... haihhh cumilll sgt tgk video iffah.. geli hati pun ye... ni la penyebabnya aku nk sgt bt blog dulu... tapi ntah knp sekarang malas sgt nk update.. ;( walaupun kat umah dah boleh on line anytime tapi rs mcm takde mood je nak menaip.. huhu maafkan aku wahai "BLOG" ;p

sekarang aku tiba2 je mcm baru "tersedar" bila nak start "mengajar" iffah.. konon2 jd "teacher" la kat umah.. mmg la ada ajar abc.123 sebelum ni, tapi tak bersungguh2 la... ;( haihhhh ni la jadinya bila aku lalai asik pentingkan pasal kerja je... balik sampai lewat mlm.. ;(

tapi....................................awal bln ni aku dah start "ulang kaji" mcm mana nak ajar budak baya2 iffah.. kalau boleh tak nak la dia bosan... + harap2 aku boleh sabar & kawal marah sbb banyak cabarannya.. (wah! ayat!)

ok la, nanti aku update lagi... hari ni aku bg iffah "rest" dulu lepas seminggu 2 ni prektis jd murid & cikgu ;p sbb aku tak brp sihat.. huhuhu

psst~bercadang nk hantar iffah g school, tp nk start 4 @ 5 yrs ahh?? oouhh dlm dilema...

4 comments:

@e_da said...

iffah dah boleh skolah 4 tahn nti kan.. blog ni mmg sgt perlu tuk simpan kenangan kita kan

isya said...

aeda~tp iffah ni belum free diapers lg la.. huhu lg 1, kalo boleh nk cr yg islamic.. area rumah isya mcm takde je... ;(

Zie Fauzi said...

bila penyakit M dtg mmg nk updated blog langsung xdak mood.. jadi tunggu jela penyakit M tu hilang... :)
Betul,bila tgk entry2 lama dlm blog mesti kata dlm hati dah besar dh anak aku.. dulu kecik jer... kenangan tu.. xda blog ni maybe ada benda yg kita terlupa,tp bila catat kt sini kita akan teringat bila baca semula...

isya said...

zie~ betul2! bila penyakit M ni nak nyah! hehe thanks singgah sini.. ;p

Related Posts with Thumbnails