Wednesday, December 21, 2011

.: Mari Mewarna! :.

hari tu ajar iffah macam mana nk nak mewarna, tp biasalah kalau iffah ni bila kita yang ajar asik main2 je.. mmg menguji kesabaran betul..last bila aku tinggi kn suara sikit dia nangis.. uwwwaaa mcm mana ni??? tp aku tahu benda ni kena perlahan2, tak boleh la sekali ajar dia terus pandai betul tak??? ;)
hasilnya.. untuk pertama kali pegang colour pencil.. hehehe


wakakaka, takpela lain kali kita cuba lagi ye sayang... practise makes perfect!

kahkahkah... takpela... lain kali kita cuba lagi ye sayang... practise makes perfect!
Related Posts with Thumbnails