Wednesday, March 28, 2012

.: Air Gula :.

hari jumaat haritu aku kena minum air gula.. siapa pernah minum??? erkkkkkk kali ni kali ke-2 minum sbb mak aku ada kencing manis... dulu minum siap picit hidung lagi... hahahaha tak boleh tahan le, perit anak tekak.. dulu boleh je minum kat luar.. ala2 ambil angin gitu... tapi sekarang kena minum dalam bilik, ko tgk nurse, nurse tgk ko... huhuhu tak boleh nak muntah, kalau tak, harus minum lagi sekali...


picture hasil google

nampaknya tiap kali pregnant kena minum air gula ni ler...

1 comment:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

tapi skrg punya air gula dah tak sepekat dulu kan? sap sap sui boleh telan ekekeke

Related Posts with Thumbnails