Tuesday, May 8, 2012

.: "Adik" dia :.

ermmmm manja bkn main.. tak dapat je apa yg dia nk, nangis! tak boleh kata "jap lagi la.." kalau apa yg dia nak, time2 tu juga dia nak! kalau tak menjerit sekuat hati.. haihhhhh jap lagi nk jd kakak mcm mana ni iffah ooii... TAPIIIII dia mungkin jadi kakak yg penyayang..

ni buktinya...



dialog dia "diamla ibu, adik nak tido ni, oouuhh adik tejuk(sejuk) la, akai imut (pakai selimut) ya..." ekeke

adik dia yg betul belum keluar, training dulu kn iffah???? ;p

4 comments:

edrina said...

wah iffah nak dapat adik yer.. Congrats Isya!! Take care yer :)

eifa said...

wahh dah nk ader adik yeh..congrtasss ;-)

tips nk jd kan kakak..kakak penyayang... biler dh deliver nnti...jgn halang iffah dr buat aper2 tau...

cth dier nk dukung adik..nk pangku adik..nk cium adik..biar jek dier buat smue tuh sambil dipantau atau di tlg laa...mase mandikan bby pon biar iffah tlg same..suruh dier basuh kaki bby...jd dier tk terase terasing...kalau kite asyek tk bg @ marh dier...nnti dier diam2 akan pukul adik or mule rase yg kite syg adik lebey dr dier..heheheheh gitu ler tips nyer...cobe jgn tk cobe :D

isya said...

edrina~thx kak... ;)

eifa~wahh... tps berguna ni... insyaallah akan dicuba... hehe thx

Marsha~ said...

alololoooo.....

Related Posts with Thumbnails