Thursday, July 19, 2012

.: Semalam :.

sepatutnya kena g klinik pukul 9 pagi, tapi tertido balik lepas solat subuh,hahahaha pukul 10 pagi br sampai klinik... ingatkan dah lewat mcm ni mesti dah kurang orang kan... ye mmg tak ramai tapi aku tak tau knp pukul 12:15 tgh hari baru turn nombor aku.... sakit vontot aku tau!!!! tp nak bt mcm mana kan? kata free... ;p

 tgk!!! dah 64.3 kg!


semuanya ok, cuma yg tak best bila nurse suruh berat bdn naik 1kg dlm 2 minggu.... adehhh takmo la naik lg berat bdn ni, kang susah nak turun! (padan muka aku, time suruh kurang mkn, melantak je kerja sekarang baru sibuk nak diet ... huwwaaa)


2 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

aisemennnnnn
beratttt
hahahahahhaa
takper2 nanti boleh diet
lpas banak
jgn jd mcm aku
tak diet2222

isya said...

hahaha,insyaallah, ala... takpe, janji happy sbb dapat bf anak kn... ;)

Related Posts with Thumbnails