Tuesday, October 16, 2012

.: Rambut :.

walaupun rambut dah pernah potong sebelum puasa haritu, still aku rasa rimas tgk rambut iffah, haihhh dah la bkn main susah nak ikat rambut, asik nak lari je, mak aku pun bising sbb tak potong pendek je rambut iffah, haritu balik kampung kat penang pun sama, mak mertua asik cakap "potong la rambut iffah tu bg pendek, nanti nak sekolah senang.." huhu

tp kena tggu hubby ada masa baru leh potong pendek,

 
kena umpan ngan tablet br diam.. hehe
 
hasilnya
 
 
 
senang siki, takya ikat2.. yeahhh iffah pun happy!! ;)

No comments:

Related Posts with Thumbnails