Tuesday, September 3, 2013

.:serawa durian:.

Pagi ni breakfast mkn roti cicah kuah durian.. sgt mncabar ok, bila breastfeeding ni, aku yg hantu durian ni, kadang2 tpaksa telan air liur je bila nampak durian longgok2, murah plak tu..huhu Tp merasa la juga seulas 2, ahad lepas singgah pasar mlm kat ampang lepas balik dr open house, beli rm10 je dpt 5 bj kecil2, ada isi durian tu yg tawar, syg plak nk buang, tu yg bt serawa durian..
Main msk2 je dlm periuk kecil, tada.. siap!
Office arini bau durian sbb aku bw bekal sikit.. hehe

Burp... alhamdulillah

2 comments:

Qhaifa Nur said...

serawa durian...sedapnya
lama tak makan tau..

isya said...

Hehe,sy pun lama x mkn, tiba2 teringin nk mkn bila nampak durian.. ms ni bt dpt sikit, x puas mkn, next time nk bt lg..hihi

Related Posts with Thumbnails