Monday, December 7, 2015

.: 58.40 Kg :.

Rs nak nangis je tgk penimbang ni, ni yg mls nk timbang ni, uwwwwwaaa, ok, hasil aku "kumpul" lemak kat bdn ni lebih kurg sethn, naik 6kg sejak bgelar "housewife", apakah?? Sbb hati banyak senang ke? Mkn tido mkn tido?huhu stress? Mls nk bsenam , ntahlah semua alasan tu kot, adoooiii, makin kembang dh mcm org pregnant plak.. 

Sbnarnya br2 niaku ada view blogger favourite ni la, lama x dgr citer, ehh sekali tkejut oowwhh kuruss dah skrg, ni yg jd pembakar semangat ni, nk kurus jg, x leh jd, kita hasilnya lepas sebulan ok!  

#jgn hangat2 tahi ayam sudah laaaa isya oiii hahaha
 Abaikan seluar tidoq tuuuuu :p

No comments:

Related Posts with Thumbnails